Welcome to GincuMerah

Welcome to GincuMerah

Rabu, 22 Disember 2010

Musim Citer Seram




BARU-baru ni semasa gincumerah ke Mid Valley Megamall, gincumerah lihat selain filem 'Khurafat' ada lagi filem-filem seram yang akan menyusul. Antaranya adalah 'Hantu Kak Limah Balik Rumah', 'Janin', 'Damping Malam' dan beberapa lagi filem luar.

Wah!! nampaknya filem seram betul-betul dapat sambutan..tp tu lah kalau selalu sangat nanti lama-kelamaan orang boring la juga, lain lah kalau jalan ceritanya menarik dan lain dari yang lain.

Gincumerah rasa mungkin cerita-cerita seram ni penuh dengan suspen sebab tu dapat sambutan...pengarah-pengarah kita pun apa lagi makin ligat la menghasilkan filem-filem seumpama tu.

Sekarang ni gincumerah tengok ada dua genre filem jer yang dapat sambutan kat negara kita ni, satu seram dan satu lagi aksi. Cerita-cerita cintan cintun ni agak kurrreng sikit...(melainkan 'Lagenda Budak Setan'). Walauapapun...tahniah kepada Syamsul Yusoff kerana berjaya menghasilkan sebuah filem seram yang boleh tahan la seramnyer..maklum la kan sebelum ni kan mamat ni banyak menghasilkan filem-filem aksi jer.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan