Welcome to GincuMerah

Welcome to GincuMerah

Sabtu, 11 Jun 2011

REUNIONS SMKKK (ex student sek.men.keb.kuala krau)

AKHIRNYA reunion kali ni dapat juga pergi...punya la bersemangat nk jumpa kenkawan..sampai masakkan untuk diaorg lagi..hehe..untuk kenkawan GincuMerah masakkan nasi dan ayam kurma.

Pukul 12 sampai ke destinasi Taman Rekreasi Gunung Senyum...banyaknya perubahan kat situ...dulu2 kalau nk ke sana kena naik bot penambang dari pekan kuala krau..tingat pulak zaman2 sekolah dulu...dengan kenkawan selalu juga pergi ke sana...bila dh 19 tahun berlalu..GincuMerah datang bersama suami dan anak-anak hehehehee..

bila dah bersembang dengan kenkawan rasa macam tak puas tapi apakan daya...suami GincuMerah kena segera pulang ke KL biase la he's busy man huhuhuhuuhuuu..

Anak GincuMerah Arell sampai jer ke Taman Rekreasi tu terus bad mood dan merajuk-rajuk dengan mak nya...sebab dia memang tak suka pergi ke tempat-tempat macam tu maklum la banyak nyamuk...agas...kesian pulak tengok dia habis comot sementara Shahmir sporting tapi sekejap jer...pastu start meragam juga sampai abah nya terpaksa bawak dia duk dalam kereta jer...




With my cousin Waty Varsha
Berpelun-peluh dan minyak-minyak muka..hehe..sabar jew laa..

Shahmir still 'cool' caya lah muaahhh!!
Arell tgh 'badmood' tu..hehe..ala,ala, ala cayang...




Ok lah Arell..Shahmir...lainkali kalau mak buat reunion lagi mak buat kat KL jer okaayyy...mak buat Taman Desa Waterpark jangan korang taknak balik pulak nanti sudahhh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan