Welcome to GincuMerah

Welcome to GincuMerah

Rabu, 5 Januari 2011

REUNIONS

 REUNION oh REUNION....



 BARU-BARU ni kengkawan gincumerah telah mengwar-warkan satu reunion yang akan diadakan pada 12 Februari ini kat Cherating Resort Kuantan pada 10.00 pagi.

Perkara pertama yang terlintas di fikiran gincumerah adalah
waaaahhhh!!!jauhnyer...ntah boleh pegi ke tak...tak tau la lg...andaikata gincumerah pergi pun maybe pergi hari kot just to see my friends yang setelah sekian lama di tinggalkan wah!!wah!!waaahhh!!...;)  

Walaubagaimanapun semuanya bergantung pada keadaan....lagipun ada lagi satu reunion yang akan diadakan di Taman Desa Waterpark Kuala Lumpur. Tapi yang kat Taman Desa ni hanya untuk 'kroni' sahaja ok...

Yang kat Taman Desa ni kompom pergi sebab dekat jer...yang bestnyer makanan rasmi kitaorang betik muda dan megi. Sebab itu adalah makanan rasmi masa kat asrama dulu...betik muda tu kitaorang cilok kat belakang asrama...nak tggu masak lambat sangat last-last makan jer laa..

Itulah di antara kenangan yang termanis dalam hidup gincumerah...walaubagaimanapun sejak dari dulu kini dan selamanya kami tetap berhubungan sehingga kini..untuk kisah reunion yang lainnya sila tengok kat note FB Haslinda Hashim yeerrr.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan